آشـــوبَـــــم آرامِـــشـَم تـــــویـــی

بـــرآی هــمیــشه و تــآ ابــد

آشـــوبَـــــم آرامِـــشـَم تـــــویـــی

بـــرآی هــمیــشه و تــآ ابــد

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین


ܓ✿واسه ظهور امام زمان(عج) وخوشبختی من و آقایی یه صلوات بفرستین:

×اللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد و آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُِم×


ــ×ــ مـَــن تـــــو خُـــدا هَــــرســـه ـــ×ــ


اینجــا فصل دوم زندگی مــآست...
فصلی که از ســه نفره بودن خــارج شدیم و عشقمون میــوه داد...


✿ اینجا رو واسه خـودم و عشقم که مرد زندگیمه ساختم. مَردی که بودنش و داشتنش
بهم آرامش میده مردی که واقعا مَــرده و بزرگترین تکیه ها واسه منه


برای آشنایی با فصل اول زندگی ما به این ادرس برید:a-plus-m.blogfa.com


∞ بَــرای همیـشهـ و تا ابــد ∞


ܓ✿♥مرضیه و علی♥ܓ✿

ܓ✿آقای "عین":1369/04/05

ܓ✿خانم "میم":1371/06/12


ــــ ღೋ☃ೋ ღـــــ

ܓ✿ مطالبی که امضای 4 MY ♥ رو دارن دست نوشته ی خودم واسه همسرم هستن...



Ҳ̸عـاشــق کَــسی بــــودَن

بــه انســان قـــدرت و نیـــرو می بَــخشَــد

و مـَعشــوق کَـسی بـــودن

بــه انسـان شُــجاعَـــت

پَــس ازدواج

بـهـ شُـما هَــم قُـدرَت می دَهَــد هَـــم شُــجاعَـــت Ҳ̸

پســـتونـَکِش:)

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲ ب.ظ

دیروز اشتم به کارای خونه میرسیم و همزمان حواسمم به حلما بو

یهو یم اره نق میزنه

رفتم سراغش بهش نگاه کردم

دیدم داره سعی میکنه پستونکش رو  خودش بکنه تو دهنش قربونش برم

چند روز بود دست میکرد تو دسته ی پستونکش و از دهنش میکشید بیرون ناخوداگاه

ولی اون روز خودش داشت سعی میکرد

قند تو دلم آب شد از خوشحالی گریم گرفته بود

دویدم سمت تلفن و به بابا علیش زنگ زدم  و بهش خبر دادم

اونم کلی ذوق کرد براش

تموم دلخوشیمون این پرنسسه

:)

وقتی باباش از سر کار میاد خونه و سلام میکنه و همونطور شروع میکنه به حرف با دختر گلمون

حلما شروع میکنه به خندیدن و ذوق کردن

قربونش برم مث خودم دلم برا باباش تنگ میشه

 

ولنتاین هم مبارک باشه

واس همسری اینترنتی کادو خریدم قرار بود پست کنن که اینم با تاخیر میاد

 

بیسکوییت پختم و کلی برنامه داشتم اما زود اومد از سرکار نشد

دوباره رفت سر کار

یه لباس که مدتها پیش واسم گرفته بود رو نپوشیدم گذاشتم یه مناسبت بپوشم و افتتاحش کنم که امشبه ....

 

  • ۹۴/۱۱/۲۵
  • ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂

نظرات  (۲)

سلام خانوم خانوما.
خوبی عزیزم؟
به به میبینم که همه خانوما شب ولنتاین برنامه ی سورپرایز کردن شوهرشون رو داشتن.
خوشحالم که همه چیز خوبه...زندگیت شیرینه..
ممم میرزاقاسمی طعمش عالیه.من خیلی دوس دارم...نوش جونتون.
اره منم میخوام برای اولین بار درست کنم ژله ی رولی رو.توام یکبار امتحان کن.
ممنون که میای.
هر روزتون عاشقونه باشه الهی.
  • شـاهـ پـَری
  • مادر نمونه ی من :* دلم برات تنگ شده خیلی..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی