آشـــوبَـــــم آرامِـــشـَم تـــــویـــی

بـــرآی هــمیــشه و تــآ ابــد

آشـــوبَـــــم آرامِـــشـَم تـــــویـــی

بـــرآی هــمیــشه و تــآ ابــد

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم

لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ

و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین


ܓ✿واسه ظهور امام زمان(عج) وخوشبختی من و آقایی یه صلوات بفرستین:

×اللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد و آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُِم×


ــ×ــ مـَــن تـــــو خُـــدا هَــــرســـه ـــ×ــ


اینجــا فصل دوم زندگی مــآست...
فصلی که از ســه نفره بودن خــارج شدیم و عشقمون میــوه داد...


✿ اینجا رو واسه خـودم و عشقم که مرد زندگیمه ساختم. مَردی که بودنش و داشتنش
بهم آرامش میده مردی که واقعا مَــرده و بزرگترین تکیه ها واسه منه


برای آشنایی با فصل اول زندگی ما به این ادرس برید:a-plus-m.blogfa.com


∞ بَــرای همیـشهـ و تا ابــد ∞


ܓ✿♥مرضیه و علی♥ܓ✿

ܓ✿آقای "عین":1369/04/05

ܓ✿خانم "میم":1371/06/12


ــــ ღೋ☃ೋ ღـــــ

ܓ✿ مطالبی که امضای 4 MY ♥ رو دارن دست نوشته ی خودم واسه همسرم هستن...



Ҳ̸عـاشــق کَــسی بــــودَن

بــه انســان قـــدرت و نیـــرو می بَــخشَــد

و مـَعشــوق کَـسی بـــودن

بــه انسـان شُــجاعَـــت

پَــس ازدواج

بـهـ شُـما هَــم قُـدرَت می دَهَــد هَـــم شُــجاعَـــت Ҳ̸

من و نی نی

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ

ّبه محیط اینجا اونجور عادت ندارم...شاید پیشرفته  تر باشه ولی به بلگفا عادت داشتم

از دیروز نی نی شروع کرده وول وول خوردن یعنی از 20 خرداد...خیلی حس خوبیه...پس فردا باد برم پیش دکترم شاید سونو بنویسه و جنسین مشخص بشه...خیلی ذوق دارم واسه اینکه بدونم جنسیتش چیه...درسته فرق نمیکنه واسم و میخوام سالم و صالح باشه اما اینکه بدونی دخمل داری یا پسر یه حس دیگس

دیشب که با همسری جون رفتیم بیرون تا یکم خرت و پرت بخرم یه کفش کوچولو هم واسه نی نی خریدیم...دلم میخواست قبل دونستن جنسیتش یه چیزی بخرم براش...

امیدوارم بتونم مارد خوبی واست باشم...

همسری هم تو شرکت سامسونگ استخدام شد و شکر خدا به قدمای نی نی مشکل کارش حل شد...درسته کار قبلیش درامدش بیشتر بود ولی من کار آزاد دوست ندارم....

به احتمال زیاد خونه ای که پیش خرید کردیم رو بفروشیم و یه خونه رهن کنیم...چون کار جدیدش اونقد درامد نداره که بشه چک هارو پاس کرد....انشالا خدا کمک میکنه و خونه هشتگرد رو تحویل میدن و پولش رو پرداخت میکنیم و میریم اونجا....

 

  • ۹۴/۰۳/۲۱
  • ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂

نظرات  (۱)

سلام عزیزم خیلی وقته نبودم ببخش نگرانتم کردم .اصن من و یادته ؟ اسم همسریم مسلم بود اسم وبمم manomoslemیادت اومد؟ خودم گشتم پیدات کردم .قدم نورسیده مبارک واقعا خوشال شدم برات .فهمیدی دخمله یا پسر؟ ما ک همسر مشکل داره و بچه دار نمیشیم برامون خیلی دعا کن توو همون وب کامنت بزار میبینم.دوست دارم
پاسخ:
وای امیلی مگه میشه تو رو یادم نباشه....
اتفاقا امروز داشتم بهت فکر میکردم.....دیروز فهمیدم دخمله....انقد میخواستم بیام ببینمت وقتی که یزد بودم ولی پیدات نکردم:( دلم کلی برات تنگ شده...
انشالا مشکلش حل میشه ناامید نباش علم خیلی پیشرفت کرده مثل قدیما نیست که گلم...
وبت برام باز نشد کامنت بذارم....امیدئارم بیای اینجا و جوابت رو ببینی... بازم بیا امیلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی